Så här kan du visa upp din kreditvärdighet
2017-01-05
Vilken företagare vill inte visa upp för sina kunder och leverantörer att hen är ett bra och stabilt företag att göra affärer med?
Jag vill nu bara passa på att tipsa dig om några enkla sätt att göra detta på
Med ett UC Certifikat har du möjlighet att stärka ditt företags varumärke genom att visa upp en stark överlevnadsförmåga – med andra ord - att du är kreditvärdig. Ett enkelt tips är att placera ditt inramade certifikat i receptionen, kundcentret eller i mötesrummet så att dina besökare ser att de har att göra med en långsiktigt livskraftig affärspartner. UC Certifikat finns för riskklasserna 5, 4 och 3.
Med ett UC Sigill i ditt marknadsföringsmaterial har du möjlighet att skapa förtroende och tillit hos dina kunder. Placera sigillet på din årsredovisning, företagsbroschyr, i kundbrev och på dina fakturor och visa dina kunder att du är en trygg långsiktig affärspartner. Även med ett UC Sigill kan du enkelt visa upp ditt företags överlevnadsförmåga - att du är kreditvärdig – för dina kunder och leverantörer.
Läs mer hur du går tillväga här!
Uppdaterad 2019-02-11
Fler inlägg av Victoria
- Så undviker du bedrägerier och ID-kapning
- Vi fortsätter utbilda unga – lyssna på vår podd!
- Mycket energi och kreativitet när unga ville lära sig om ekonomi
- Vi inleder samarbete med Fryshuset i syfte att utbilda fler unga i privatekonomi
- Kan du gissa vilket som är månadens mest sökta bolag på allabolag.se?
- #POPCORN2023 – Vi blickar utåt och framåt och engagerar alla!
- Spaningar från eventet Future of Credit!
- Nu har 100 000 bostadstillträden registrerats i Tambur
- Allt viktigare att utbilda unga i privatekonomi
- The Bill Academy - Låt Linnea lära dig som är ung mer om privatekonomi